Rizikų valdymas
Suprantame, kad veiksmingas rizikų valdymas yra esminis ilgalaikės vertės kūrimo ir tvarumo pagrindas. Mūsų rizikų valdymo sistema sukurta tam, kad identifikuotų, įvertintų ir sušvelnintų rizikas visose veiklos srityse – taip užtikrinant atsparumą ir sąžiningumą.
Mūsų struktūruotas požiūris į rizikų valdymą apima:
- Dvigubą materialumo analizę;
- Reguliarius strateginių, operacinių, finansinių, aplinkosauginių ir reputacinių rizikų vertinimus;
- Atsakingą rizikų analizę, įskaitant oraus darbo užmokesčio vertinimą visose CCL šalyse;
- Kontrolės priemonių ir rizikų mažinimo veiksmų įgyvendinimą;
- Nuolatinę rizikų stebėseną ir ataskaitų teikimą;
- Rizikų aspektų integravimą į sprendimų priėmimo procesus.
Dvigubo materialumo analizė
Nors „ColliCare“ neprivalo teikti ataskaitų pagal CSRD standartą, tačiau dvigubo materialumo analizę laikome itin svarbia savo tvarumo stretegijos dalimi. Ji leidžia mums išryškinti klausimus, turinčius didžiausią poveikį aplinkai, ir tiksliau planuoti veiksmus.
Mūsų analizė atitinka CSRD standartą ir apima:
- Visus ESRS aktualius standartus;
- Svarbiausias mūsų verslui temines sritis;
- Neigiamo ir teigiamo mūsų veiklos poveikio, rizikų ir galimybių identifikavimą bei vertinimą;
- Žmogaus teisių poveikio (teigiamo ar neigiamo) nustatymą;
- Poveikio vidaus ir išorės suinteresuotiesiems asmenims vizualizavimą;
- Rizikų mažinimo veiksmus trumpuoju, vidutiniu ir ilguoju laikotarpiu.
Atsakomybės kultūra
Siekime ugdyti įmonės kultūrą, kurioje:
- Rizikų suvokimas yra įtvirtintas visais organizacijos lygmenimis;
- Darbuotojai skatinami kalbėti atvirai ir elgtis atsakingai;
- Sprendimai priimami remiantis etikos principais ir pagrįsta rizikų analize.
Mūsų valdyba ir vadovybė aktyviai dalyvauja rizikų ir atitikties funkcijos priežiūroje, siekdamos užtikrinti skaidrumą, atsakomybę ir nuolatinį tobulėjimą.