Elektrinis sunkvežimių parkas ColliCare
Mes jau turime patirties naudojant elektrinius mikroautobusus ir sunkvežimius, daugiausia Norvegijoje ir Švedijoje. Šį kartą nusprendėme išbandyti naują sprendimą Lenkijos keliuose. Tokie bandymai mums yra labai vertinga patirtis.
Bandymai pavyko
Bandymų metu elektrinis „Scania“ buvo bandomas įvairiomis kelių ir oro sąlygomis. Bandymuose buvo vežamas tiek tuščias, tiek pilnai pakrautas 45 pėdų jūrų konteineris. Visą proceso metu stebėjome sistemos būklę ir energijos suvartojimą.
„Pirmieji rezultatai yra labai daug žadantys. Vidutinis energijos suvartojimas testuojamuose maršrutuose buvo apie 1 kWh/km. Pagrindinis veiksnys, lemiantis energijos suvartojimo kiekį, bus tinkamas vairuotojų paruošimas. Elektrinis sunkvežimis važiuoja kitaip nei klasikinis dyzelinis sunkvežimis.“
Krovinys galiausiai jūra pasiekė mūsų klientą Norvegijoje. Derinant mažo išmetimo jūrų transportą su krovinio pristatymu į uostą naudojant elektrinį sunkvežimį, galėjome sumažinti CO2 emisiją visos operacijos metu iki absoliutaus minimumo.
Bandymų metu buvo įrodyta, kad tinkamai planuojant maršrutą ir įkrovimo vietas, tolimojo nuotolio elektrinis kelių transportas Lenkijoje - įmanomas. Visa operacija vyko sklandžiai ir buvo sėkmingai užbaigta.