Pagal įsigaliojusius teisės aktus, vairuotojams nebebus galima privalomo savaitinio poilsio laiko leisti automobilio kabinoje, o jei vairuotojas ilsisi ne namuose, įmonė privalės apmokėti vairuotojo nakvynės išlaidas. Taip pat, krovininiai automobiliai privalės į įmonės šalį grįžti ne rečiau nei kas 8 savaites. Svarbu pažymėti, kad siekiant išvengti sukčiavimo vairuotojai įpareigoti tachografais fiksuoti sienos kirtimus.
Šie pakeitimai įtakos krovinių gabenimo kainų Europoje kilimą nepaisant nei vežėjo, nei šalies. Europos žemyne transportavimo kainos kyla maždaug 9-18 procentų.
Griežtesnės taisyklės kabotažui (prekių vežimui kitos ES valstybės viduje):
- Darbo laiko reguliavimo pokyčiai
- Tachografų atsiradimas mikroautobusuose
- Reikalavimas krovininius automobilius grąžinti į registracijos šalį kas aštuonias savaites
- Reikalavimas vairuotojams grįžti į kilmės šalį ne rečiau nei kas 4 savaites
- Vairuotojų atlyginimas už kabotažą turės būti skaičiuojamas pagal šalies, kurioje vykdomas gabenimas atlyginimų lygį.
- Griežtesnės taisyklės pašto gabentojams
- Privalomas rankinis sienų kirtimų fiksavimas